Even voorstellen,

Stel je hier even voor zodat we weten wie je bent


Plaats reactie
MarjaDeBij
Berichten: 1
Lid geworden op: 30-05-2021 14:09

Even voorstellen,

Bericht door MarjaDeBij » 26-06-2021 11:10

Hoi, hoi, ik ben Ruth, 50 jaar, in het forum heet ik MarjaDeBij. Het is al een hele poos geleden dat ik iets met PSP gedaan heb en begin nu weer voorzichtig opnieuw. Verder teken en schilder ik veel, niet bijzonder maar gewoon ontspanning hè. Ik lees graag en af en toe iets van handwerken. Ik hoop hier beter te worden in PSP. Ik heb de laatste versie en gemerkt dat het moeilijk is om filters aan de praat te krijgen, dus voorlopig zie ik maar af van filters en kijk wat PSP me zo te bieden heeft.

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Even voorstellen,

Bericht door MrsFiXiT » 26-06-2021 12:06

Goeiemiddag Ruth...welkom bij ons gezellig PSP forum. :D
Ik ben Marja, 61 jaar...de moderator van dit forum, samen met Nine...de operator. Het beheer van dit forum doe ik al een aantal jaren, met heel veel plezier.
Ben er ook verslaafd aan, heb nog andere hobby's ook, zoals Diamond Painting...lezen...puzzelen...in de tuin bezig zijn...gek op beesten, we hebben een hele lieve poes Roxy, ze is 17 jaar, dus een bejaarde dame
Getrouwd met Robert, geen kinderen.

Je kunt hier je hart ophalen wat lessen betreft, dat zal zeker wennen zijn na zoveel jaar weer te gaan PSP-en.
Lukt het niet met de filters, dan kunnen we je altijd helpen, zet je vraag in de topic: Vragen en andere Kwesties en we zullen er samen wel uitkomen.
Ik zou zeggen, ga lekker rond kijken in de topics dan weet je gelijk wat waar komt te staan...heb je vragen, stel ze gerust, er is altijd wel iemand die antwoord geeft.
Ik zal een slide voor je aanmaken, heb je een creatie gemaakt, dan kan je die neer zetten daarin. Wij gebruiken over het algemeen Post Image om een les te plaatsen.
Ik wens je een fijne dag, ben vandaag niet meer aanwezig, maar morgen ben ik er weer.
Afbeelding

Plaats reactie