Hallo allemaal

Stel je hier even voor zodat we weten wie je bent


Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Hallo allemaal

Bericht door Catharina » 10-10-2017 18:43

Hallo allemaal ik ben hier ook komen kijken nadat ik gevraagd ben of ze hier mijn lessen als linklessen mogen gebruiken.

Natuurlijk het is best een eer dank jullie daarvoor.

Mijn naam is Catharina maar mijn moeder noemde mij altijd Rinie zo sta ik ook bekend. Mijn site heet ook zo.
IK ben 66 jaar en ben in 2006 begonnen met psp en daarna zelf lesjes gaan schrijven.

IK vind psp een leuke hobby en hoop nog meer lesjes te schrijven.

willen jullie nog meer weten vraag gerust.
Ik zal mijn best doen af en toe langs te komen maar als ik aan het schrijven ben heb ik niet veel tijd want dan gaat alles in het schrijven zitten.

IK wens jullie allemaal een fijne avond en de groetjes


:knff:
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 10-10-2017 22:54

Hoi Rinie, wat leuk dat je langs komt om je voor te stellen, dat klinkt veel leuker dan wanneer wij zeggen: we hebben er een nieuwe schrijfster bij.

We zijn ook heel vereerd dat wij jouw lessen mogen linken, ze zijn schitterend en we zullen de lessen met heel veel plezier maken.
Gezellig als je af en toe langs komt, schikt het niet, geeft niks...niks moet en alles mag hier...nou ja... :lol: alles, heel veel in ieder geval.

Ik ben Marja ( MrsFixit ) de moderator van dit gezellige forum, maar daar was je al achter, wij hebben al mail-contact gehad. Getrouwd met Robert en we hebben 2 poezen-zusjes, Roxy en Kaya.
PSP is ook voor mij een ontzettende leuke hobby en daar hoop ik nog veel plezier van te hebben.

Groetjes en een dikke knufff
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 11-10-2017 07:19

Hoi Rinie,

Wat gezellig om een berichtje van je te vinden in het forum.
Enorm bedankt dat we jou mooie lessen mogen linken om te maken daar zijn we weer enorm blij mee.
Aan mooie lessen hebben we altijd te kort helaas zijn er de afgelopen tijd veel schrijfsters gestopt dus Marja is altijd op snuffel speurtocht om te kijken of ze nog wat kan vinden.
Marja runt het forum samen met mij voor en achter de schermen.
Ik doe op dit moment niet meer zo heel veel voor de schermen maar probeer achter de schermen de lessen weg te zetten enz.
Gelukkig vind Marja het enorm leuk om bezig te zijn met dingen in orde te maken als dat niet zo was zouden we niet meer bestaan ben ik bang.
Mijn psp drijfveer is helaas verdwenen ik kan niet meer zolang achter me laptop/pc zitten als dat ik vroeger altijd deed.
Maar goed ik zal me ook even snel voorstellen :D
Ik ben Nine eigenlijk Jeanine maar de dames hier kennen me niet anders als Nine een bijnaam die ik aan me nichtjes te danken heb die het voorste gedeelte van me naam niet uitgesproken kregen en er dus Nine van gemaakt :lol:
Verder heb ik een draak van een rode kater Milo en een diva van een hondje Zinzi die maken hier samen de dienst zo ongeveer wel uit hoor :lol:
Dat zijn mijn kindjes deze twee :D
Ik werk 4 ochtenden op het archief bij de gemeente hier een aangepaste werkplaats is dit.
Heb nogal wat rug en nek problemen en daar mee hebben we nu uitgevonden dat dit op dit moment het meest haalbare is voor mij om te doen.
Voorheen kon ik meer achter de pc zitten en deed ik dus heel veel aan psp omdat dat nu niet meer gaat heb ik mijn knutsel zin buiten de pc uitgebreid en ik haak nu heel graag en dat kan ik op verschillende plekken doen.
Mocht je nog wat willen weten van ons dan horen wij dat ook graag en zoals Marja al schrijft hier mag heel veel en er moet maar heel weinig :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Bericht door Catharina » 12-10-2017 18:51

Dank jullie voor het welkom :knff:
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 12-10-2017 19:19

Catharina schreef:Dank jullie voor het welkom :knff:
:knff:
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 12-10-2017 21:42

Hallo Rinie
Welkom hier als nieuwe schrijfster..
Ik ben Anna (AnnaPanda) getrouwd met Janneman heb 2 zoons en plus schoondochter twee kleinzoons en al een achterkleinzoon..Ben 67 jaar en een verwoede PSPer... lol...en dan vooral s'avonds .. kan er niet genoeg van krijgen .. Heb gekeken naar je lessen en ze zijn echt heel mooi om te maken weer een hele uitdaging..
Lieve groetjes mij Anna
Afbeelding

Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Bericht door Catharina » 12-10-2017 21:46

Dank je voor je welkom :knff:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chantal
Berichten: 16777095
Lid geworden op: 12-10-2014 16:04

Bericht door Chantal » 25-10-2017 18:24

Hallo Rinie ook van harte welkom hier.
Ik ben Chantal met 70 jaar de oudste van dit gezellig groepje.
Heb naar je lessen gekeken die heel mooi zijn een fijne uitdaging.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Bericht door Catharina » 25-10-2017 18:47

Dank je Chantal wat leuk toch om nog zo'n leuke hobby te hebben
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 25-10-2017 22:10

Chantal schreef:Hallo Rinie ook van harte welkom hier.
Ik ben Chantal met 70 jaar de oudste van dit gezellig groepje.
Heb naar je lessen gekeken die heel mooi zijn een fijne uitdaging.
Serieus Chantal...70 jaar....wat gaat de tijd toch snel...Nine is in ieder geval de jongste van het stel....nog jong van geest, zo kan ze alles in de gaten houden... :cheer: ik ben 57 jaar... :lol:
Afbeelding

Plaats reactie