Hoi hoi

Stel je hier even voor zodat we weten wie je bent


Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Hoi hoi

Bericht door MrsFiXiT » 22-04-2021 10:19

Goeiemorgen Hannie, welkom bij ons in het forum.
Het lijkt wel of ik over mezelf zit te lezen.... :D
Ik ben Marja 60 jaar, geboren op 8 juni 1960...ik woon in het midden van het land, ook huisvrouw.
Net als jij getrouwd, met Robert, geen kinderen.....wel een hele lieve poes, Roxy, ze is nog maar net 17 jaar geworden, haar zusje is al overleden, we zijn heel blij dat we haar nog hebben.
Mijn hobby's zijn o.a. PSP, DP en lezen ;) Ben 13 jaar verslaafd aan PSP, altijd lessen gemaakt, sinds 12 jaar geloof ik hier al lid en op een gegeven moment ben ik de moderator, modje in t kort, geworden van dit gezellige forum.
Nine is de operator en niet zo vaak meer aanwezig,
Wat een ontzettende lieve hond staat er in jouw handtekening...ongetwijfeld Sonny :D
Kijk rustig rond in ons forum.

Er zijn hele mooie lessen te maken...
Bij de reguliere lessen krijg je per 10 lessen een award....we zijn dit grote blok van 40 lessen begonnen met Award 143, voor elke 10 lessen is er een award die op je wacht, je kunt de lessen door elkaar maken of op volgorde.
Deze lessen worden op een gegeven moment weer vervangen.
De EXTRA blokken die blijven staan, daar krijg je voor elk bloknummer een award.
Bij TOPIC voor wensjes. kan je als je daar behoefte aan hebt, goeiemorgen komen wensen...en je verhaaltje kwijt.
Bij vragen en andere kwesties, dat spreekt voor zich, maar daar zet je ook neer dat je wat geplaatst hebt en welke titel.
Ik ga een slide voor je aanmaken, daar zet je de titel van jouw creatie en plaats je deze ook en ik verplaats jouw creatie, ( achter de schermen) in jouw slide.
Als je bij de topics gaat lezen, dan wijst het allemaal vanzelf.
Heb je nog vragen....stel ze gerust...er is altijd wel iemand die erop reageert.
Ik ga jouw geboortedatum neer zetten in onze kalender, want we vinden het leuk om je te feliciteren als je jarig bent.

Ik wens je verder nog een

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Hoi hoi

Bericht door MrsFiXiT » 22-04-2021 11:06

Hannie schreef:
22-04-2021 10:59
Hoi Marja, bedankt voor de verwelkoming en de goede info :D

Ik zal straks lekker verder gaan snuffelen en ook alvast beginnen met de lessen :P

Zoals ik al zei, heb ik geen enkele inspiratie meer om zelf mooie uitwerkingen te verzinnen (en eerlijk gezegd ook geen zin meer daarin) :oops: Dus bestaande lessen maken met andere (hoofd) tubes zijn daarom een perfecte afwisseling :mrgreen:
In ieder geval zal ik me hier niet vervelen ,dat heb ik al gezien :D

Ja, de lieve voervoeter op mijn onderschrift is onze Sonny xxx

Liefs en een hele fijne dag, Hannie
Heel veel plezier met de lessen Hannie, we vinden het idd heel leuk als de leden er zelf een draai aan geven...en zo kan je best nog wel alle kanten op.

Vervelend dat je geen inspiratie meer hebt, maar kan me indenken dat de koek een keertje op is... ;)

Hier zul je je in ieder geval idd niet gauw vervelen...succes er mee en een fijne dag, liefs Marja
Afbeelding

Plaats reactie