Kom mij even voorstellen

Stel je hier even voor zodat we weten wie je bent


Plaats reactie
Corry49
Berichten: 83
Lid geworden op: 03-02-2022 17:37

Kom mij even voorstellen

Bericht door Corry49 » 04-02-2022 13:05

Hallo allemaal.
Mijn naam is Corry 73 jaar ik ben 53 jaar getrouwd jaar met Ko en hebben een dochter van 42 jaar ben gek op psp maken.
Ook werk ik nog als beroeps verkeersregelaar.

Ik zat(zit) op verschillende forums maar door dat er een paar opgehouden zijn en de andere geen nieuws meer brengen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe forum en deze gevonden.
Jullie forum sprong eruit als gezellig.

Zoals ik boven zei ik ben Corry en gek op Psp maken ik doe het al zo`n heel wat jaren maar ik zie dat ik soms toch bij lessen zie hé dat kon ik nog niet.
Je ziet je leert altijd weer meer bij.
Groet van mij.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Kom mij even voorstellen

Bericht door MrsFiXiT » 04-02-2022 15:41

Corry49 schreef:
04-02-2022 13:05
Hallo allemaal.
Mijn naam is Corry 73 jaar ik ben 53 jaar getrouwd jaar met Ko en hebben een dochter van 42 jaar ben gek op psp maken.
Ook werk ik nog als beroeps verkeersregelaar.

Ik zat(zit) op verschillende forums maar door dat er een paar opgehouden zijn en de andere geen nieuws meer brengen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe forum en deze gevonden.
Jullie forum sprong eruit als gezellig.

Zoals ik boven zei ik ben Corry en gek op Psp maken ik doe het al zo`n heel wat jaren maar ik zie dat ik soms toch bij lessen zie hé dat kon ik nog niet.
Je ziet je leert altijd weer meer bij.
Groet van mij.
Welkom Corry, wat leuk dat je ons eruit hebt gepikt.
We zijn op dit moment met weinig leden, Anna is al even uit de running door privé omstandigheden. Chantal en ik zijn degenen die nu nog de lessen maken, dus het is echt heel erg leuk dat je er bij bent gekomen.

De moderator ben ik, Marja...Nine is de operator en niet meer actief met PSP of in het forum.