Kom mij even voorstellen

Stel je hier even voor zodat we weten wie je bent


Plaats reactie
Corry49
Berichten: 83
Lid geworden op: 03-02-2022 17:37

Kom mij even voorstellen

Bericht door Corry49 » 04-02-2022 13:05

Hallo allemaal.
Mijn naam is Corry 73 jaar ik ben 53 jaar getrouwd jaar met Ko en hebben een dochter van 42 jaar ben gek op psp maken.
Ook werk ik nog als beroeps verkeersregelaar.

Ik zat(zit) op verschillende forums maar door dat er een paar opgehouden zijn en de andere geen nieuws meer brengen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe forum en deze gevonden.
Jullie forum sprong eruit als gezellig.

Zoals ik boven zei ik ben Corry en gek op Psp maken ik doe het al zo`n heel wat jaren maar ik zie dat ik soms toch bij lessen zie hé dat kon ik nog niet.
Je ziet je leert altijd weer meer bij.
Groet van mij.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Kom mij even voorstellen

Bericht door MrsFiXiT » 04-02-2022 15:41

Corry49 schreef:
04-02-2022 13:05
Hallo allemaal.
Mijn naam is Corry 73 jaar ik ben 53 jaar getrouwd jaar met Ko en hebben een dochter van 42 jaar ben gek op psp maken.
Ook werk ik nog als beroeps verkeersregelaar.

Ik zat(zit) op verschillende forums maar door dat er een paar opgehouden zijn en de andere geen nieuws meer brengen ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe forum en deze gevonden.
Jullie forum sprong eruit als gezellig.

Zoals ik boven zei ik ben Corry en gek op Psp maken ik doe het al zo`n heel wat jaren maar ik zie dat ik soms toch bij lessen zie hé dat kon ik nog niet.
Je ziet je leert altijd weer meer bij.
Groet van mij.
Welkom Corry, wat leuk dat je ons eruit hebt gepikt.
We zijn op dit moment met weinig leden, Anna is al even uit de running door privé omstandigheden. Chantal en ik zijn degenen die nu nog de lessen maken, dus het is echt heel erg leuk dat je er bij bent gekomen.

De moderator ben ik, Marja...Nine is de operator en niet meer actief met PSP of in het forum.
Ik ben 61 jaar, getrouwd met Robert, bijna 31 jaar, we hebben nu nog 1 poes van bijna 18 jaar, Roxy.
Ik heb verschillende hobby's, maar PSP springt er wel uit.

Ga rustig rondkijken wat er allemaal staat, er is een blok met 40 lessen, toevallig een weekje geleden neer gezet, die worden ongeveer om de 2 maanden vervangen.
Er staan ook extra lessen, voor een extra award, deze opdrachten krijgen we elke maandag, dat varieert van lessen tot maskers of tubes waar je zelf wat van kunt maken. Voor elke 10 creaties is er een award te verdienen en deze lessen blijven langer staan.
Alle creaties in ieder geval op 500 px hoogte inleveren, het handigst is om dat met PostImage te doen.
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust....of opmerkingen, dat horen we graag.
Ik zal een slide voor je aanmaken, dan kan je daar de creaties plaatsen.
Het zou leuk zijn als je in de "Topic voor wensjes" een fijne dag toe wenst, kleine moeite, maar het is geen verplichting.
We wensen je heel veel plezier in ons forum, Nine en Marja
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chantal
Berichten: 16777095
Lid geworden op: 12-10-2014 16:04

Re: Kom mij even voorstellen

Bericht door Chantal » 04-02-2022 18:25

Welkom Corry, wat leuk dat je ons hebt gevonden en ons komt versterken.
Ik ben Chantal 74 jaar woon in Limburg en getrouwd met Thieu, we hebben 2 kinderen en een lieve hond van 3 en half jaar.
Mijn hobby is ook PSP en heel fijn om de lessen te maken die Marja voor ons uitzoekt.
Ook ik wens je veel plezier in ons gezellige forum.
Chantal.
Afbeelding

Plaats reactie