Hallo allemaal

Stel je hier even voor zodat we weten wie je bent


Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 12-01-2015 17:29

Hallo Mieke
Dank je wel voor je berichtje en natuurlijk reuze fijn we je lessen mogen linken.
Ik kwam op facebook ergens een van jou lessen tegen en toen wist ik meteen dat we allemaal heel blij zouden zijn als we die hier konden maken.
Heb gelijk Marja een berichtje gedaan en die vond je lessen ook super dus snapt dat we heel blij zijn met je toestemming.
We gaan je bij de linken zetten en dan komen ook jou lessen voorbij om gemaakt te worden.
Sommige van ons zo'n actief met PSP op fb andere niet en onze Marja heeft helemaal geen fb moet kunnen hè.
Goed ik ga de mail beantwoorden fijne avond
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 12-01-2015 18:03

Goeieavond Mieke,

geweldig dat we jouw mooie lessen mogen gebruiken bij ons in het gezellige forum.

Zoals Nine al zei, ik ben geen lid van FB, maar ik hoop dat ik mijn creaties, gemaakt van jouw lessen op een andere manier kan sturen naar jou, misschien kan je ze dan zelf op FB plaatsen, geen idee.

Nu we jouw toestemming hebben, weten we je zeker wel te vinden hoor. :wink:

Fijne avond en hartelijk bedankt...

Groetjes, Marja
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 12-01-2015 18:39

Helemaal TOPPIE, wat fijn dat ik ze dan door kan sturen, leuk dat ze dan toch op FB komen te staan.
We zullen zeker weten fun hebben met jouw lessen... :D
Fijn dat je het laat weten als je nieuwe lessen geplaatst hebt, dan zijn wij ook weer bij de pinken.. :wink:
Afbeelding

Plaats reactie