Lieve Marja

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Lieve Marja

Bericht door Nine » 08-06-2018 09:56

Afbeelding

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne verjaardag vandaag ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt een beetje :zon: niet te veel maar wel lekker.
Geniet er van en ik hoop dat Robert op tijd thuis is om nog lekker een hapje en een drankje te doen op je verjaardag hele dikke :k: van mij xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Lieve Marja

Bericht door MrsFiXiT » 08-06-2018 16:30

Nine schreef:Afbeelding

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne verjaardag vandaag ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt een beetje :zon: niet te veel maar wel lekker.
Geniet er van en ik hoop dat Robert op tijd thuis is om nog lekker een hapje en een drankje te doen op je verjaardag hele dikke :k: van mij xxx
Whahaaaa.....wat een gave kaart Nine....dankjewel voor deze gave felicitatie en die taart...die was heerlijk..... :cheer:
Hier was er veel regen, maar dat was voor mij een kadootje op zich hoor!!!...heerlijk een beetje afkoeling... :wink:
Hoe dan ook, vanavond nemen Robert en ik nog lekker een stukje taart met een bakkie.... :k:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Chantal
Berichten: 16777095
Lid geworden op: 12-10-2014 16:04

Bericht door Chantal » 08-06-2018 20:42

Lieve Marja.

Afbeelding

Met je verjaardag.

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 08-06-2018 22:15

Lieve Marjaa van harte gefeliciteerd met je verjaardag...
Ook al ben ik weer bijna te laat ... en je kaartje niet verstuurd ... die ligt hier nog onder het postbakje
Afbeelding
Hoop dat je lekker taart hebt gehad en dat Robert op tijd thuis was wel zo gezellig toch....
Je krijgt een hele dikke ...Afbeelding van mij...
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 08-06-2018 23:21

Chantal schreef:Lieve Marja.

Afbeelding

Met je verjaardag.

Afbeelding
Dankjewel Chantal voor jouw felicitatie.... :cheer:
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 08-06-2018 23:22

anna_panda schreef:Lieve Marjaa van harte gefeliciteerd met je verjaardag...
Ook al ben ik weer bijna te laat ... en je kaartje niet verstuurd ... die ligt hier nog onder het postbakje
Afbeelding
Hoop dat je lekker taart hebt gehad en dat Robert op tijd thuis was wel zo gezellig toch....
Je krijgt een hele dikke ...Afbeelding van mij...
Dankjewel voor jouw felicitatie Annaa.....heerlijke taart gegeten :wink: en Robert was niet zo laat thuis... :wink: knufff
Afbeelding

Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Bericht door Catharina » 09-06-2018 09:06

Nog van harte gefeliciteerd

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Re: Lieve Marja

Bericht door Nine » 11-06-2018 09:29

MrsFiXiT schreef:
Nine schreef:Afbeelding

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag een hele fijne verjaardag vandaag ik hoop dat je een beetje mooi weer hebt een beetje :zon: niet te veel maar wel lekker.
Geniet er van en ik hoop dat Robert op tijd thuis is om nog lekker een hapje en een drankje te doen op je verjaardag hele dikke :k: van mij xxx
Whahaaaa.....wat een gave kaart Nine....dankjewel voor deze gave felicitatie en die taart...die was heerlijk..... :cheer:
Hier was er veel regen, maar dat was voor mij een kadootje op zich hoor!!!...heerlijk een beetje afkoeling... :wink:
Hoe dan ook, vanavond nemen Robert en ik nog lekker een stukje taart met een bakkie.... :k:
:whoeha: regen als een cadeautje op je verjaardag :lol: ik zie dat toch anders hoor :lol:
Ik zag dat je ook al een lekker cadeautje van Robert en de meisjes gehad had knufff
Afbeelding

Plaats reactie