Problemen UNLIMETED 1 EN 2

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Problemen UNLIMETED 1 EN 2

Bericht door Nine » 30-09-2012 11:27

Wie o wie kan me helpen.
Ik kwam er van de week achter dat ik weer problemen had met 2 toen heb ik de tips die we eerder als is bij elkaar gezocht hebben gedaan.
Dus de pacht ophalen bij corel voor de versie waar ik mee werk Els kwam daar toen mee en dat hielp toen prefect.

Nu heb ik eigenlijk het volgende ik kwam er achter dat ik 1 niet geinstalleerd heb en dat veroorzaakt problemen met 2 dat klopt want dat was vroeger ook zo.
Dus ik heb ze eerst van de pc afgegooid boel overal grodig opgeruimd prullenbak leeg en opnieuw opgestart.
Probleem wil nu dat ik 1 niet eens opgestart krijg om te installeren.
Hij wil niet in de compatibel gaan om het zo maar te zeggen dus rechts klikken en dan combatbel maken klikken.
Ik zit voorlopig even met handen in het haar want je hebt dus bergen bergen lesjes waar hij voorbij komt en zolang het niet werkt is het dus niet zo leuk om iets te maken want je loopt er elke keer tegen aan hoop dat een van de meisjes die ook op 64 draait mij kan helpen of weten hoe jullie dit opgelost hebben hoor het graag knufffff
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Problemen UNLIMETED 1 EN 2

Bericht door MrsFiXiT » 30-09-2012 13:56

Nine schreef:Wie o wie kan me helpen.
Ik kwam er van de week achter dat ik weer problemen had met 2 toen heb ik de tips die we eerder als is bij elkaar gezocht hebben gedaan.
Dus de pacht ophalen bij corel voor de versie waar ik mee werk Els kwam daar toen mee en dat hielp toen prefect.

Nu heb ik eigenlijk het volgende ik kwam er achter dat ik 1 niet geinstalleerd heb en dat veroorzaakt problemen met 2 dat klopt want dat was vroeger ook zo.
Dus ik heb ze eerst van de pc afgegooid boel overal grodig opgeruimd prullenbak leeg en opnieuw opgestart.
Probleem wil nu dat ik 1 niet eens opgestart krijg om te installeren.
Hij wil niet in de compatibel gaan om het zo maar te zeggen dus rechts klikken en dan combatbel maken klikken.
Ik zit voorlopig even met handen in het haar want je hebt dus bergen bergen lesjes waar hij voorbij komt en zolang het niet werkt is het dus niet zo leuk om iets te maken want je loopt er elke keer tegen aan hoop dat een van de meisjes die ook op 64 draait mij kan helpen of weten hoe jullie dit opgelost hebben hoor het graag knufffff
NINE, dit is een help desk van PSP:

http://psphelpdeskclub.clubs.nl/

Wie weet kan je daar terecht...
IK heb t al voor gelegd bij anderen ook hoor!
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 30-09-2012 14:00

Claudia van de onderstaande link heeft er zeker verstand van!...probeer haar eens!
http://www.claudiasplace.nl/
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 30-09-2012 14:10

Nog een tip van een collega beheerder van me:
Importeren in Unlimited werkt niet meer.


Soms werkt van het een op het andere moment importeren in Filter IC-NET Unlimited niet meer, hier is een eenvoudige oplossing voor.
Ga naar deze site http://www.icnet.de en download het registerbestandje.
Als je het gedownload hebt dan even dubbelklikken erop en dan psp opnieuw opstarten, je import van Unlimited werkt weer.
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 30-09-2012 15:43

Dank je wel Marja voor je hulp en je rond vragen ben er super blij mee ga kijken of ik eruit kom via die site's tis niet het probleem van inporteren maar het feit van niet werken van 1 maar zal is kijken want ik zie die ook nergens meer staan op geen enkele site misschien dat het toch moet werken met alleen 2 ik weet ook niet ga proberen en verder rotzooien tot ik het uitgezocht he :D moet werken want ik mis dat filter veel te veel mocht iemand nog iets weten dan hoor ik het graag jij een super dikke :hug: voor je hulp alvast knuff
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 30-09-2012 17:20

Okidoki Nine, ik had je al geschreven...probeer Claudia, dat is een kei met filters....ik blijf duimen!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 30-09-2012 17:30

Dank je wel Marja komt goed ik ga het morgen even proberen laptop gaat zo uit grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zou hem buiten gooien op het moment.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 30-09-2012 18:13

Nine schreef:Dank je wel Marja komt goed ik ga het morgen even proberen laptop gaat zo uit grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr zou hem buiten gooien op het moment.
Wacht daarmee dan ff tot ik onder je balkon sta....LOL
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 01-10-2012 00:48

Pff is wat he Nine.... heb 1 er ook niet op staan ... mij is verteld dat dat met Win7 niet hoefde .... dus zal mij benieuwen hoe dit afloopt..
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 04-10-2012 13:02

Tis opgelost tis opgelost joepie heb er wat voor moeten doen wat voor gepuzzeld en geprobeerd maar er viel een kwartje :D
Ik heb nog is goed terug gelezen in een topic wat we ooit al is gehad hadden.
Na op de club wat gelezen te hebben die marja me gegeven had.
Ik heb corel er terug afgegooid en bij x3 mag je dus niet verder patch updates draaien als 2 alles daar boven en unlimeted gaat over de zeik.
Tis wat maar met wat hulp hier en daar ben ik eruit ik ben gelukkig zo blij als een kind zullen we maar zeggen :lol: het werkt weer en ik kan weer mee doen :D dikke knufff voor jullie voor het mee denken en idd Anna hij draait nu zelfstandig zonder 1 dus het zou moeten kunnen blijkbaar :lol:
Afbeelding

Plaats reactie