Problemen UNLIMETED 1 EN 2

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 04-10-2012 15:15

Nine schreef:Tis opgelost tis opgelost joepie heb er wat voor moeten doen wat voor gepuzzeld en geprobeerd maar er viel een kwartje :D
Ik heb nog is goed terug gelezen in een topic wat we ooit al is gehad hadden.
Na op de club wat gelezen te hebben die marja me gegeven had.
Ik heb corel er terug afgegooid en bij x3 mag je dus niet verder patch updates draaien als 2 alles daar boven en unlimeted gaat over de zeik.
Tis wat maar met wat hulp hier en daar ben ik eruit ik ben gelukkig zo blij als een kind zullen we maar zeggen :lol: het werkt weer en ik kan weer mee doen :D dikke knufff voor jullie voor het mee denken en idd Anna hij draait nu zelfstandig zonder 1 dus het zou moeten kunnen blijkbaar :lol:
SUPER NINE....jouw dag kan niet mee stuk! TOPPIE hoor...nou sta ik onder je balkon te wachten en komt er niks naar beneden toe, ben ik weeer lekker mee!...SUCCES met alles!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 04-10-2012 17:48

MrsFiXiT schreef:
Nine schreef:Tis opgelost tis opgelost joepie heb er wat voor moeten doen wat voor gepuzzeld en geprobeerd maar er viel een kwartje :D
Ik heb nog is goed terug gelezen in een topic wat we ooit al is gehad hadden.
Na op de club wat gelezen te hebben die marja me gegeven had.
Ik heb corel er terug afgegooid en bij x3 mag je dus niet verder patch updates draaien als 2 alles daar boven en unlimeted gaat over de zeik.
Tis wat maar met wat hulp hier en daar ben ik eruit ik ben gelukkig zo blij als een kind zullen we maar zeggen :lol: het werkt weer en ik kan weer mee doen :D dikke knufff voor jullie voor het mee denken en idd Anna hij draait nu zelfstandig zonder 1 dus het zou moeten kunnen blijkbaar :lol:
SUPER NINE....jouw dag kan niet mee stuk! TOPPIE hoor...nou sta ik onder je balkon te wachten en komt er niks naar beneden toe, ben ik weeer lekker mee!...SUCCES met alles!!
:whoeha: tja die kwartjes he die hebben ze alleen maar op de bank :D
Nee me dag kan idd niet meer stuk ik ben er zo blij mee dat wil je niet weten :D bedankt voor alles he knufff
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 04-10-2012 22:30

Hehe Nine... gelukkig is het je gelukt... ben blij toe... en knap werk dat je het zelf hebt gedaan... heb ook zo gezeten hoor toen ik deze nieuwe lappie kreeg .. pfff... complimenten meissie... zo leren we van elkaar...
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 04-10-2012 23:29

anna_panda schreef:Hehe Nine... gelukkig is het je gelukt... ben blij toe... en knap werk dat je het zelf hebt gedaan... heb ook zo gezeten hoor toen ik deze nieuwe lappie kreeg .. pfff... complimenten meissie... zo leren we van elkaar...
En ik ooit van jullie, want t zal toch een keertje gebeuren dat mijn lappie oud wordt....en dan weet ik jullie te vinden hoor!!
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 05-10-2012 10:17

MrsFiXiT schreef:
anna_panda schreef:Hehe Nine... gelukkig is het je gelukt... ben blij toe... en knap werk dat je het zelf hebt gedaan... heb ook zo gezeten hoor toen ik deze nieuwe lappie kreeg .. pfff... complimenten meissie... zo leren we van elkaar...
En ik ooit van jullie, want t zal toch een keertje gebeuren dat mijn lappie oud wordt....en dan weet ik jullie te vinden hoor!!
:lol: komt allemaal goed Marja vertrouwen hebben ze zijn niet allemaal zo dwars als die van mij (en nee dat ligt niet aan mij :lol: )
Afbeelding

Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Bericht door Catharina » 06-05-2018 11:00

Gaat mij ook zo werk nu nog met windows 7 maar mijn lappie is al best oud er zal hier ook een keer gebeuren dat ik de mensen nodig heb om alles weer te kunnen draaien

En ja in Unlimited heb ik ook heel veel filter geïmporteerd zou ook heel erg vinden als die het niet meer zou doen

Fijne dag allemaal :cheer:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 07-05-2018 09:05

Catharina schreef:Gaat mij ook zo werk nu nog met windows 7 maar mijn lappie is al best oud er zal hier ook een keer gebeuren dat ik de mensen nodig heb om alles weer te kunnen draaien

En ja in Unlimited heb ik ook heel veel filter geïmporteerd zou ook heel erg vinden als die het niet meer zou doen

Fijne dag allemaal :cheer:
Succes Rinie als je zover bent het is een ramp maar Marja draait ook op Windows 10 weet ik en dat gaat ook redelijk geloof ik :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Catharina
Berichten: 27
Lid geworden op: 10-10-2017 15:06

Bericht door Catharina » 07-05-2018 09:09

Dat is gelukkig een voordeel die kunnen mooi helpen ik denk en hoop dat die van mij nog mee gaat tot na mijn vakantie hi hi

mijn lappie is al 9 jaar oud :?:
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 07-05-2018 23:09

Geen idee wat voor Windows er tegenwoordig meedraait, maar hier werkt het prima....en dat ga ik weer afkloppen, want meestal is dat vragen om moeilijkheden als ik dat zeg...
Heel veel oplossingen staan al in deze topic, dus dat is al een pluspunt...
:cheer:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 08-05-2018 07:04

Catharina schreef:Dat is gelukkig een voordeel die kunnen mooi helpen ik denk en hoop dat die van mij nog mee gaat tot na mijn vakantie hi hi

mijn lappie is al 9 jaar oud :?:
Haha dat moet vast goed komen Rinie maar zolang hij het nog doet doet hij het nog toch :D
Afbeelding

Plaats reactie