Afternoon Tea

Hier kun je de wensjes die Marja maakt vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Afternoon Tea

Bericht door MrsFiXiT » 05-09-2016 17:21

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 05-09-2016 21:27

Afbeelding Marjaaa weer voor het delen..
Heb ze er al weer in zitten.. en maak er graag gebruik van...

Ze zijn ozoo schattig weer...ben er weer blij mee..
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 05-09-2016 23:37

anna_panda schreef:Afbeelding Marjaaa weer voor het delen..
Heb ze er al weer in zitten.. en maak er graag gebruik van...

Ze zijn ozoo schattig weer...ben er weer blij mee..
Ik deel heel graag... :lol: dat doet me weer goed... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 06-09-2016 07:31

Afbeelding
Marja ze zijn echt super lief :k: toppie zijn ze maar een witte kat ben ik al gauw verkocht :lol: zulke goede herinneringen voor mij aan Snowy :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 06-09-2016 18:51

Nine schreef:Afbeelding
Marja ze zijn echt super lief :k: toppie zijn ze maar een witte kat ben ik al gauw verkocht :lol: zulke goede herinneringen voor mij aan Snowy :D
Dank je wel, Nine...heel fijn om te horen, ben blij met jouw compliment... men vergeet ze nooit hè...de beestjes die je in huis hebt gehad... :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 07-09-2016 06:57

MrsFiXiT schreef:
Nine schreef:Afbeelding
Marja ze zijn echt super lief :k: toppie zijn ze maar een witte kat ben ik al gauw verkocht :lol: zulke goede herinneringen voor mij aan Snowy :D
Dank je wel, Nine...heel fijn om te horen, ben blij met jouw compliment... men vergeet ze nooit hè...de beestjes die je in huis hebt gehad... :lol:
Nee die zitten voor altijd in je hart en op sommige momenten zie je ze gewoon bezig :D xxx
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 07-09-2016 23:05

Nine schreef:
MrsFiXiT schreef:
Nine schreef:Afbeelding
Marja ze zijn echt super lief :k: toppie zijn ze maar een witte kat ben ik al gauw verkocht :lol: zulke goede herinneringen voor mij aan Snowy :D
Dank je wel, Nine...heel fijn om te horen, ben blij met jouw compliment... men vergeet ze nooit hè...de beestjes die je in huis hebt gehad... :lol:
Nee die zitten voor altijd in je hart en op sommige momenten zie je ze gewoon bezig :D xxx
Ja zeker weten... van de week dacht ik nog aan Cheetah....als ik zei: ga eens kopje rollen, dan dook hij de bank op en ging een koprol doen...en dat met 19 jaar....maf beest....maar ook zo mooi glanzend zwart....een plaatje hoor.....en ik mis hem nog steeds......heel erg... :(
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 08-09-2016 07:31

MrsFiXiT schreef:
Nine schreef:
MrsFiXiT schreef: Dank je wel, Nine...heel fijn om te horen, ben blij met jouw compliment... men vergeet ze nooit hè...de beestjes die je in huis hebt gehad... :lol:
Nee die zitten voor altijd in je hart en op sommige momenten zie je ze gewoon bezig :D xxx
Ja zeker weten... van de week dacht ik nog aan Cheetah....als ik zei: ga eens kopje rollen, dan dook hij de bank op en ging een koprol doen...en dat met 19 jaar....maf beest....maar ook zo mooi glanzend zwart....een plaatje hoor.....en ik mis hem nog steeds......heel erg... :(
Ken het Marja :k:
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 08-09-2016 20:06

Nine schreef:
MrsFiXiT schreef:
Nine schreef: Nee die zitten voor altijd in je hart en op sommige momenten zie je ze gewoon bezig :D xxx
Ja zeker weten... van de week dacht ik nog aan Cheetah....als ik zei: ga eens kopje rollen, dan dook hij de bank op en ging een koprol doen...en dat met 19 jaar....maf beest....maar ook zo mooi glanzend zwart....een plaatje hoor.....en ik mis hem nog steeds......heel erg... :(
Ken het Marja :k:
Ja hè....
Afbeelding

Plaats reactie