Limoncello

Hier kun je de wensjes die Marja maakt vinden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Limoncello

Bericht door MrsFiXiT » 27-04-2015 00:10

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 27-04-2015 21:00

Afbeelding Lieve Marjaaa

Zo zijn weer geweldig mooi en zo lekker fris.... ben er weer blij mee....
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 27-04-2015 21:25

Heel graag gedaan, Annaa....veel plezier er mee... :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 28-04-2015 10:27

Afbeelding

Marja ze zijn weer super echt mooi met deze kleuren erin.

Heb ik nog een vraag denk vooral aan Anna hoe sleep ik ze vanaf het forum in get smiley dat krijg ik niet voor elkaar ik moet ze stuk voor stuk invoeren met de code zeg maar.
Ik kan ze wel uit me get smiley zo in het forum slepen maar andersom lukt dus niet ik kan dus niet die kant en klare wensjes van Marja er zo in zetten en ik weet dat het wel moet kunnen want zo deed ik dat vroeger ook maar het lukt me nu niet grrrrrrrrrrrrrr hoop dat je snapt wat ik bedoel :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 28-04-2015 15:02

Ik sleep ze er zo in... want er zit al een code op van Marjaaa... Ze laat ze staan in PB .... dus niet treuzelen maar in een keer slepen in je GetSmille...
Want anders moet je ze zelf allemaal opslaan in PB
Ook die van Regina zit al een code op die kan je rechtstreeks gebruiken...
En als je ze in hier neer wil zetten hoef je hem alleen maar aan te klikken dus niet terug slepen..
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 28-04-2015 15:07

Heb m'n Getsmill wel op IMG staan hoor...
Kan je zien onder Options ... Message bording type ... hoop dat je het zo snapt...
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Bericht door MrsFiXiT » 28-04-2015 16:57

Nine schreef:Afbeelding

Marja ze zijn weer super echt mooi met deze kleuren erin.

Heb ik nog een vraag denk vooral aan Anna hoe sleep ik ze vanaf het forum in get smiley dat krijg ik niet voor elkaar ik moet ze stuk voor stuk invoeren met de code zeg maar.
Ik kan ze wel uit me get smiley zo in het forum slepen maar andersom lukt dus niet ik kan dus niet die kant en klare wensjes van Marja er zo in zetten en ik weet dat het wel moet kunnen want zo deed ik dat vroeger ook maar het lukt me nu niet grrrrrrrrrrrrrr hoop dat je snapt wat ik bedoel :lol:
Dank je wel, Nine, heel blij met jouw compliment...doet me weer goed...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 29-04-2015 07:15

anna_panda schreef:Ik sleep ze er zo in... want er zit al een code op van Marjaaa... Ze laat ze staan in PB .... dus niet treuzelen maar in een keer slepen in je GetSmille...
Want anders moet je ze zelf allemaal opslaan in PB
Ook die van Regina zit al een code op die kan je rechtstreeks gebruiken...
En als je ze in hier neer wil zetten hoef je hem alleen maar aan te klikken dus niet terug slepen..
Hij doet het niet maakt niet uit hoe snel ik sleep zo gauw hij boven me get smiley komt wordt het vakje wit en gebeurd er dus niks ik moet ze dus allemaal invoeren daarom vond ik dus het hele programma niks meer omdat het niet werk misschien is de versie die ik heb niet goed meer kan ook hoor het is al een hele oude denk ik maar kan net zo goed de codes pakken als ik ze allemaal handmatig in moet gaan voeren ook het plaatsen is niet klikken ik moet ze eruit slepen als ik erop klik gebeurd er ook niks.
Hij staat wel op img want anders laat hij de wensje niet zien hier in het forum zeg maar.
Afbeelding

Gebruikersavatar
anna_panda
Berichten: 798
Lid geworden op: 23-12-2009 21:45

Bericht door anna_panda » 29-04-2015 14:55

Nine schreef:
anna_panda schreef:Ik sleep ze er zo in... want er zit al een code op van Marjaaa... Ze laat ze staan in PB .... dus niet treuzelen maar in een keer slepen in je GetSmille...
Want anders moet je ze zelf allemaal opslaan in PB
Ook die van Regina zit al een code op die kan je rechtstreeks gebruiken...
En als je ze in hier neer wil zetten hoef je hem alleen maar aan te klikken dus niet terug slepen..
Hij doet het niet maakt niet uit hoe snel ik sleep zo gauw hij boven me get smiley komt wordt het vakje wit en gebeurd er dus niks ik moet ze dus allemaal invoeren daarom vond ik dus het hele programma niks meer omdat het niet werk misschien is de versie die ik heb niet goed meer kan ook hoor het is al een hele oude denk ik maar kan net zo goed de codes pakken als ik ze allemaal handmatig in moet gaan voeren ook het plaatsen is niet klikken ik moet ze eruit slepen als ik erop klik gebeurd er ook niks.
Hij staat wel op img want anders laat hij de wensje niet zien hier in het forum zeg maar.
Misschien de vakjes te klein ???? Heb er vier naast elkaar staan... snap het niet dat het niet lukt... werk er al jaren mee want wil niet steeds weer zoeken in PB is me veel te veel gedoe.. dit is dus al een hele oude... ook helemaal leeg gemaakt en m'n eigen dingen staan er in die ik gebruikt..

Maar als je naar Marjaa haar PB gaat en daar de code haalt moet het toch zo wie zo lukken....
Moet de Awards daar ook altijd weg halen omdat hij hem anders niet laat zien... Klik ik dan aan en gaat hij naar haar PB en dan kan ik hem opslaan... toch nog maar ff proberen Nine... lol...
Afbeelding

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 30-04-2015 07:10

Zal het van het weekend nog is proberen als ik wat minder boven me stoel zweef als nu :whoeha: maar je moet er wat voor over hebben om minder pijn te hebben :lol:
Afbeelding

Plaats reactie