Belangrijk in je profiel even lezen!!!!

Hier vindt je alles met betrekking tot de club of het forum mailingen enz.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Belangrijk in je profiel even lezen!!!!

Bericht door Nine » 08-05-2010 12:43

Bij een aantal van jullie deden de poll instelling het niet.
Meestal is dan het vakje html niet aangevinkt in je profiel.
Je kunt dit zelf even nakijken door op je profiel te klikken en dan net als onderstaand printscreen even de juiste vakjes aan te vinken

Afbeelding

Verder kun je in je profiel ook een handtekening neerzetten en dat doe je als volgt

Afbeelding

Je vult dus dezelfde code in als dat je gebruikt voor je plaatjes te laten zien op het forum.

Mocht het nog niet in orde zijn als je dit gedaan hebt dus mocht je nog codes zien staan als weer is een poll hebben laat het dan weten dat kijk ik achter de schermen of ik het opgelost krijg.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Re: Belangrijk in je profiel even lezen!!!!

Bericht door MrsFiXiT » 08-05-2010 14:13

Nine schreef:Bij een aantal van jullie deden de poll instelling het niet.
Meestal is dan het vakje html niet aangevinkt in je profiel.
Je kunt dit zelf even nakijken door op je pforfiel te klikken en dan net als onderstaand printscreen even de juiste vakjes aan te vinken

Afbeelding

Verder kun je in je profiel ook een handtekening neerzetten en dat doe je als volgt

Afbeelding

Je vult dus dezelfde code in als dat je gebruikt voor je plaatjes te laten zien op het forum.

Mocht het nog niet in orde zijn als je dit gedaan hebt dus mocht je nog codes zien staan als weer is een poll hebben laat het dan weten dat kijk ik achter de schermen of ik het opgelost krijg.
Ik snap t allemaal, maar ik heb als t goed is mijn handtekening veranderd, alleen zie ik m niet, de oude staat er nog. Ik zal ff opnieuw opstarten, wie weeet helpt dat wel,
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

Nog een keer geprobeerd...

Bericht door MrsFiXiT » 08-05-2010 14:17

....maar dan met een andere handtekening...nee doet t niet...ik hoor wel wat ik niet goed gedaan heb...
Afbeelding
Afbeelding

Gast

Re: Nog een keer geprobeerd...

Bericht door Gast » 08-05-2010 14:43

astra23 schreef:....maar dan met een andere handtekening...nee doet t niet...ik hoor wel wat ik niet goed gedaan heb...
Afbeelding

Volgens mij heb je je handtekening er nu 2 keer in staan marja.....volgens mij kan je het ergens in het midden plaatsen en onderaan.

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 08-05-2010 15:05

Marja je moet eerst even de oude code weg halen en dan de nieuwe erin zetten je hoeft niet dan je profiel op te slaan dus gewoon oude weg nieuwe erin en opslaan dan is het goed nu staat het gewoon in het forum en niet in je profiel zeg maar.
Afbeelding

Gebruikersavatar
MrsFiXiT
Modje
Berichten: 2065
Lid geworden op: 23-12-2009 15:37

voor mekaar.............

Bericht door MrsFiXiT » 08-05-2010 22:30

Dacht dat ik alles goed gedaan had, hoe dan ook....hier issie:
Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 09-05-2010 09:22

Wauw....die is supergaaf Marja :D :D

Gebruikersavatar
Nine
Oppie
Berichten: 1171
Lid geworden op: 20-11-2009 11:37

Bericht door Nine » 09-05-2010 10:50

Fijn dat het gelukt is :D
Afbeelding

Plaats reactie